zaterdag 29 november 2014

Theorist: het woord van 2015



Ik zou mij zelf dezer dagen willen omschrijven als een theorist

Dit woord is een samenvoeging van de woorden theorie en terrorist.

Theorie: een idee. Een opinie waarover nog te discuteren valt al dan niet op papier gezet.
 
Terrorist: iemand die aanslagen pleegt. Soms in propaganda de benaming van vrijheidsstrijders.

Theorist: is iemand die ideeën/meningen lanceert die een schok teweeg brengen.

Dit overwegende concludeer ik dat een Theoretische aanslag betekend: een door een theorist geschreven artikel/blog dat inslaat als een bom.

Theorist zou het woord van 2015 moeten worden! Eigenlijk al van 2014 maar ik ben bang dat dit niet meer meegenomen gaat worden door de jury omdat ik het nu pas lanceer. Jammer dat ze het niet eerder hebben opgemerkt, er vanuit gaande dat ik dit woord zelf al 1 a 2 keer gebezigd heb. Ik roep tenslotte de lezers op om vooral veel theoretische aanslagen te plegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten