dinsdag 29 juni 2021

Glasvezel in plaats van kabel

 

26 man selectie aanhouden lezen van rechts naar links

Systeem: 4-4-2

 

Doelman:                                 Padt

Verdediging:    Veltman-       De vrij  -     Hoedt    -              Viergever

 

Middenveld:     Klaassen- Van Ginkel - Propper- Hendrix

 

Aanval:                      L. De Jong   -  Manu

 

Reserves: Doel:  Stekelenburg, Verrips  

Verdediging: Martins Indi ,Van Aken, Schuurs, Dumfries ,Van Dijk, Pieters.

Middenveld: Blind, Fer, Diemers, Van Overeem.

Aanval: Berghuis (kan als winger op middenveld), Van Wolfswinkel, Lammers.  

(verder noem ik nog Van Bergen als alternatief voor Berghuis.) In de kwalificatiewedstrijden zou ik geen 3 maar slechts 2 keepers meenemen.

 

Weghorst kan in noodgevallen nog mee.

F. De Jong heeft een slechte mentaliteit dat moet eerst beter. Dan heb ik liever een hard werkend alternatief.

Ik ben zat: De Ligt (Te Licht kan wellicht bij Slavia Praag gaan voetballen), Van Aanholt, Wijndal, Donny Van Beek, Malen, Gapko, Wijnaldum en Depay

-St. Juste is waardeloos. Babel is waardeloos. Hateboer is waardeloos.

Waardeloos: Krul, Bizot, Vilhena, Bijlow, Tete, Strootman, Koopmeiners, Dost, Ake en Karsdorp.

Gravenberch is matig.

Rensch is nog wel een alternatief als rechtsachter. (De zwarte Daley Blind)

 

Geen Stengs, Kluivert of Boadu omdat ik geen nieuwe dropkabel wil. We willen allemaal glasvezel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten