maandag 9 oktober 2023

Opstelling: Ajax zoals die volgens mij moet zijn op dit moment

 

Opstelling: Ajax zoals die volgens mij moet zijn op dit moment 9-10-2023

Van rechts naar links 4-3-3

 

                                               Pasveer (Rulli is geblesseerd tot de winterstop/ Ramaj)

Rensch                                 Sutalo                  V/d Boomen (eigenlijk middenvelder)    Avila

 

 

Vos                                        Berghuis                                             Taylor

 

 

Forbs                                    Brobbey*                            Bergwijn

 

 

Reserves: achterin:  Medic (matig kan wellicht beter op het middenveld/ evt. rechtsback proberen), Salah (matig), Sosa (redelijk)

Middenveld: Tahirovic (nog niet goed genoeg gebleken) Mannsverk (? Vermoedelijk matig)

Voorin:  Akpom(matig), Mikautadze (redelijk), Van Dongen(matig)

 

Eruit: Gorter, Gaaei, Hato (Rotterdammer ook qua speelstijl)

* Brobbey moet er zo snel mogelijk uit de selectie z.s.m. d.w.z. bij de winterstop wanneer er een andere echte spits gehaald kan worden. Brobbey is: een ramp, een saboteur een vervloekte met weinig voetbaltalent. Dat kan niet nu direct vanwege wat saboteurs bij Ajax gedaan hebben zoals Steijn en Mislintat en hun aankoopbeleid. Van Halst moet ook weg en Been jr. (vertrouw ik niet al is hij geen familie van Mario Been zo ver ik weet) ook.

 

Steijn (Rotterdammer) moet onmiddellijk ontslagen worden en ik stel als Trainer/Manager/Coach voor: Wim Jonk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten