vrijdag 24 oktober 2014

Kramaric=Kramer




Ik zat Reijka-Feyenoord te kijken. Ik hoopte wat Kroatisch voetbaltalent te kunnen zien. Feyenoord is niet om aan te zien, dat was mij van tevoren bekend. Ik kende de club niet, Rijeka. Ik vond het tegenvallen al was het een wat verregend veld.

Op een gegeven moment drong het tot mij door toen ik een close-up van Kramaric was dat het wel eens een Nederlander zou kunnen zijn. Ik vond ze toch al niet mooi voetballen bij Rijeka. Die keeper leek mij ook al geen Kroaat. Ik heb dit soort rare dingen ook opgemerkt bij Iran (zie mijn blog daarover) op het afgelopen WK en let sindsdien op rare dingen in het voetbal.

Hij leek wel een beetje op Dost vond ik. Uiteindelijk viel het muntje Kramaric is helemaal geen Kroaat maar een Nederlander met de naam Kramer.

U kent de naam misschien ook wel van Sven Kramer de schaatser. De huidige topscorer van de Mickey mousse competitie heet ook Kramer en is spits bij ADO Den haag. Dat zijn dus alhoewel beide spits niet dezelfde personen Kramer bij ADO en Kramaric bij Rijeka.  De naam Kremer is hieraan verwant, het is vermoedelijk dezelfde familie/clan. Dat was in het nieuws met de vermiste jonge vrouwen in Panama. Pappa Kremer viel op door het vreemd te vinden dat zijn dochter, kennelijk, geen BH had gedragen. Ik zou zeggen; zulke grote borsten had ze niet. In de tropen kan ik mij voorstellen dat je kleren/ondergoed uit trekt. Dat is helemaal niet raar. De opmerking van pa Kremer, daarmee de aandacht vestigend op de borsten van zijn “dochter”, dat is raar. Je dochter zou dood kunnen zijn en dat vraag jij je af!? Ik geloof dan ook niks van deze verdwijning. Net als ik niks geloof van het vermiste meisje Holloway. Een 1 2tje tussen de familie Holloway en Van der Sloot om maar bekend te worden en in het nieuws te geraken. Die Holloway en de  2  “dode” Nederlandse zitten met een nieuwe identiteit hierom te lachen. Joran zit helemaal niet in Peru in de gevangenis. Leugens. Holloway= hol away=weglopen, het is een grap. De familie Kramer/Kremer/Kramaric is net zo crimineel en elite als Van der Sloot. Verveelde families die het leuk vinden om te shockeren en in de belangstelling te staan. Het maakte ze niet uit hoe. Smakeloos decadent.

Kramer  is een invloedrijke familie in Nederland.  Ik woon zelf in Sneek en daar hebben ze net een restaurant geopend onder de naam Kramer en ja eigenlijk mocht dat helemaal niet omdat er al zoveel horeca is. Kramer mag dat dus wel. Het zijn gewoon criminelen die het om de 1 of andere reden leuk vinden om de ster uit te hangen. Dat kon kennelijk niet met nog een Kramer in Nederland dus nu proberen ze het in Kroatië. Walgelijk. Iedereen zou dus die Kramaric kunnen zijn! In de corrupte teringzooi die het voetbal is kan dat. Kijk maar naar elite sterretjes als Messi en Ronaldo en in mindere mate Van Persie. Natuurlijk hebben zij talent maar zij krijgen: groeihormonen, spierversterkers, doping, massage, super persoonlijke begeleiding en in het veld alle ruimte om te kunnen schitteren.  Kennelijk wil Kramer of Kramaric of allebei ook zo iets.

Ik wil dat Krameric ware identiteit uit komt en dat hij stateloos wordt. Ik denk niet dat je met een valse identiteit door mag voetballen. IJdele hoop vermoedelijk want hij zal nog wel een paar namen hebben.

Aanvulling:(uit de Telegraaf woe 29 oktober 2014)
Nog een Kramer die graag in het nieuws wil. De telegraaf leent zich daar natuurlijk voor Het was altijd al een verraderskrant die de bezetter steunt.

Gênante actie speler Urk tegen Ajax

Van onze Telesportredactie 
URK - Dat SV Urk in de bekerwedstrijd met Ajax vlak voor rust al tegen een 0-3 achterstand aankeek, maakte Klaas Kramer in de 42e minuut van het duel even helemaal niets meer uit.
Klaas Kramer doet een misplaatst trucje. Klaas Kramer doet een misplaatst trucje. Foto: Screenshot FOX Sports
De verdediger van de hoofdklasser bouwde namens zijn ploeg van achteruit op, toen hij besloot iets opmerkelijks te doen. Zonder druk van een tegenstander deed hij lollig door met beide knieën even de bal te toucheren.
"Het komt voort uit een weddenschap met mijn beste vriend", zei Kramer later. "Op het werk ging het de hele tijd over Ajax, het ging nergens anders over. Ik had op een gegeven moment een balletje dat ik in de prullenbak moest gooien. Ik moest die truc doen als ik raak zou werpen. Dat gebeurde. Ik ben een man van mijn woord en dus moest ik de truc doen."
Ajax leidde bij rust comfortabel dankzij doelpunten van Lerin Duarte en Arek Milik (twee). Uiteindelijk tekende Richairo Zivkovic voor de 0-4 eindstand.

Toevoeging 29-11-2014

Er is ook nog een Kramer die met Duitsland mee is gegaan naar het afgelopen WK voetbal (voor mannen nog wel). Deze speelt bij Borussia monchen gladbach en kwam recent in het nieuw met een onwaarschijnlijk eigen doelpunt. Uit zijn aanwezigheid op het WK bij de Duitse selectie blijkt wederom dat deze familie machtig is en uit het vreemde mooie eigen doelpunt op een ziekelijke wijze in de belangstelling wil staan. Weer een weddenschap?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten