woensdag 19 september 2018

SC Heerenveen verdediger Bulthuis is minstens 45 jaar oud

Bulthuis (28) speler van SC Heerenveen sprak afgelopen weekend tegen de pers na de (ontluisterende) nederlaag tegen Heracles (3-5)

Hij haalde een moment aan en had het over Stevie Wonder die zelfs... iets had kunnen zien.

Dat hij Stevie Wonder noemde zette mij aan het denken. Ik moest zelf even nadenken wat hij bedoelde. Stevie Wonder is dus een blinde artiest. Ik ben (41) en ik heb deze Stevie Wonder al nauwelijks meegemaakt. Ik vraag mij dus af hoe oud is Deze Butlhuis in werkelijkheid?

Weet SC Heerenveen eigenlijk wel dat ze een vent van minstens 45 jaar in de verdediging hebben staan. Een verdediging die overigens bijzonder zwak is, inclusief de doelman (Hahn die ze beter kunnen laten afkeuren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten