zondag 14 november 2021

Alternatief Oranje 14 november

Na het debacle tegen Montenegro waarbij de heren miljonairs struikelde over een mierenhoop bied ik u een alternatief Oranje. Ik wil nog zeggen: I told you so.                  



                                     Doelman: Drommel

Dumfries                             De Vrij     Van Dijk                                           Viergever

 

Klaassen                              De Roon    Van Ginkel                                       Hendrix

 

                                               Luuk de Jong                     Manu

 

 

Reserves

Reservedoelmannen: Padt, Cillessen

Achter: Veltman, Blind, Hoedt, Martins Indi, Rensch;

Middenveld: F. De Jong, Til, (Propper gestopt) Ekkelenkamp;

Voor: Berghuis, Lammers, Weghorst, Promes;

De Ligt zou ik weer mee kunnen leven. De relatief onbekende Van Aken die bij Shefield Wednesday speelt is denk ik beter dan wat we nu hebben maar het is geen moment voor een experiment. Zeker beter dan Malacia of Wijndal/ Van aanholt en hij kan ook in het centrum spelen wellicht beter dan De Vrij al zal hij dan links in het centrum opgesteld worden ik denk dat hij ook beter is dan de door mij genoemde Martins Indi en hij is zeker beter dan Ake wat ik een experiment vind dat gedoemd is te mislukken. Per Schuurs zou een alternatief/aanvulling kunnen zijn bij blessures.

(Wanneer u denkt er zijn weinig middenvelders Blind kan ook op het middenveld en Berghuis kan op het middenveld)


Malacia is denk ik niet goed genoeg.

Gravenberch is te jong en geen linkspoot wat ik wel graag zie op linkshalf, F. de Jong is rechtsbenig en zie ik liever niet als linkshalf. Hendrix is links en heeft dus mijn voorkeur al kan Hendrix ook een alternatief zijn voor De Roon bij een schorsing. 

Ik wil er absoluut niet in: Ake, Timber, Koopmeiners, Wijndal, Van Aanholt, Krul, Bijlow ,Zoet, Foc You Mensah.

Stekelenburg is gestopt Qua oranje en Pasveer zou dat ook moeten doen.

Depay, Malen en Wijnaldum zijn qua mentaliteit een probleem

Kluivert, Danjuma, Lang en Bergwijn ook en dus geen alternatief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten