zondag 28 november 2021

Omicron dankt naam aan superschurk

 https://www.ad.nl/binnenland/dit-weten-we-tot-nu-toe-over-de-zorgelijke-omicron-variant-van-het-coronavirus~a6be69bb/

Hierboven een link over de inhoud van wat het Omicronvirus is volgens de media.

De naam kwam mij bekend voor en ik vroeg mij af waarom heeft deze varian zo een afwijkende naam. Delta (de deltavariant) hebben we wel eens eerder gehoord als variant naam bij andere ziektes; dat is iets wat dokters doen. Zij hebben een een of andere indeling voor varianten denk aan Hepatitus A t/m E net als je dat denkt te begrijpen komen ze dan met een G type. Waarom de volgende variant dan niet F heet is niet te begrijpen. Als het zo afwijkend is, is het dan wel Hepatitis? 

https://dc.fandom.com/wiki/Omicron_(Earth-One)

Omicron

Omicron is een superschurk een mutant (zoals een mutatievirus) uit de superheldenstrip Superman. Daar herinnerde ik mij de naam van. 

Delta is een vrouwelijke collega van hem Delta daar viel het mij  niet bij op maar zou uit dezelfde hoek kunnen komen. Ik vraag mij dus af waar komen deze namen vandaan? Is dit wetenschappelijk of hebben deze "wetenschappers teveel strips gelezen!? https://dc.fandom.com/wiki/Delta_(Earth-One)

Dat dit virus, wanneer het echt bestaat, geen goede bedoelingen heeft moge duidelijk zijn. Getuige diens uitspraak: "I do not intend to scare you, man of another world... I intend to kill you"

Vaccineren kan echter wel eens slechter blijken te zijn dan niet vaccineren. Ik vertrouw die wetenschappers die dit deze naam geven niet. Hebben zij een 1- 2tje gemaakt met de makers ervan? Zo van; " Ik maak het virus vervolgens strijk jij met de eer van de ontdekking maar geef het dan wel deze toffe naam".

Wat dit allemaal wil zeggen weet ik niet maar ik wilde deze informatie graag delen. Wellicht dat iemand anders, met deze puzzelstukjes, kan uitleggen wat er nu allemaal aan de hand is. Wellicht helpt het de leugens van de regering, en de doktersdictatuur, te ontmaskeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten