zaterdag 19 mei 2012

Ik had een droom


Ik stond met een grote groep mensen mensen op een hoog gebouw.  Deze mensen sprongen, in een niet aflatende stroom, naar beneden. Ik probeerde hen te waarschuwen, hen tegen te houden maar ze lachten mij uit. Er zijn erbij die dringen om zich voorop de afgrond in te kunnen storten. Leiders noemen zij zich maar leiders lopen niet voorop.

Verklaring:
Deze mensen vertegenwoordigen de drugs/seksverslaafden die keihard naar de klote willen gaan in deze maatschappij. Sterker nog zij willen letterlijk dat alles naar de kloten gaat. Niet allemaal menen ze dat in het begin maar na jaren meegelopen te hebben menen ze het wel degelijk. Ik wil daar niet aan meedoen ik waarschuw hen daarvoor maar ze lachen mij uit. De stijlloze levensstijl van drugs /seksverslaafden is spectaculair maar je kunt je voorstellen dat zij niet goed (beneden) terecht komen. Ik ga saai en langzaam met de trap/ de lift naar beneden, ik  kijk  wat rond op de verschillende verdiepingen die het gebouw(het leven) te bieden heeft.  Zij vallen te pletter.  Ik kom heel beneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten